maandag 11 maart 2013

Ron Jeremy Rum

Ron de Jeremy 'the adult rum' van de legendarische ster uit de films voor volwassenen


Ron de Jeremy Rum is een uitstekende en mooi volwassen 7-jaar oude rum uit Panama.
Licht amber van kleur met aantrekkelijke koper tinten.
De rum is mooi in balans.
In de smaak eikenhout, fruit en kruiden die zacht genoeg om de subtiele hints van vanille en ruwe suikerriet te onthullen.
De afdronk is elegant en lang en blijft trouw aan de aroma's en smaken.
Deze rum drink je bij voorkeur puur of met wat ijs.



Ron Jeremy houdt van zijn rum, "Ik hou van Ron de Jeremy - de smaak is lang en vol, en de afwerking is smooth, die perfect past bij mij! En ik hou van het idee dat Ron, Rum betekend in het Spaans. Ik ben erg trots op mijn Ron en ik!.! hoop dat mijn vele vrienden over de hele wereld een kans om deze rum te proberen. Cheers! "

Ron de Jeremy Rum is met de hand gemaakt door de Cubaanse Master Distiller Francisco "Don Pancho" Fernandez. Don Pancho is een van de meest ervaren en gerenommeerde Master Distillers in de rum-industrie. Zijn vaardigheden zijn direct verantwoordelijk voor het succes van talloze rum merken.

Naast de standaard Ron de Jeremy Rum kun je bij Exclusive Drinks ook de Ron Jeremy Spiced rum kopen. De spiced rum is verrijkt met natuurlijke ingrediënten en biedt een mooie ronde, complexe aroma's met hinten van vanille en kruiden en een lange, zachte afdronk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten